Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-12, 22:14   #15
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Insulinfølsomhet - viktig for vektkontrollen

Jeg vet da pokker jeg... hva som er hva med karbohydrater om kvelden... for visstnok så ØKER karbohydrater serotonin...(?) og det er jo fint, men samtidig så øker de altså insulin/kortisol.

Jeg er usikker på hva som blir "nettovirkningen" og har vel en liiiiten mistanke om at det antakelig kommer an på hvilken kropp det er snakk om - som med så mye annet.

Er litt sånn at jeg synes det er interessant å lese om sånt, jeg da - og så etterpå forsøke å finne ut hva som gjelder for meg....