Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-12, 21:05   #11
Nyfrelst
Medlem

Medlem siden: May 2010
Nyfrelst har en fantastisk aura rundt segNyfrelst har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Re: Har du erfaring med fettsuging?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Greit å få sydd inn bukser, men problemet er at jeg er veldig missfornøyd med fasongen min, ikke bare det at det er veldig vanskelig å finne klær...

Uansett om jeg går ned mange kg kommer jeg ikke til å bli fornøyd, da lårene alltid har vært mye større enn resten av kroppen (selv som normalvektig). Har også ganske breie hofter og mellom hoftene og lårene går det ganske mye innover slik at det blir veldig rar fasong

Sistenevnte fenomen er det man så pent kaller ridebukselår. Kjenner godt til det fra egen kropp!

Jeg var lenge av den samme oppfatningen som deg - at jeg uavhengig av kilo aldri kom til å bli fornøyd med kroppen min på grunn av pærefasongen. Jeg vurderte også å ta fettsuging, men kom heldigvis aldri så langt.

Jeg oppfordrer deg på det varmeste å begynne med skikkelig styrketrening - av beina også. Etter at jeg begynte med styrketrening, i tillegg til kondisjonstrening, forsvant de fleste lår-kompleksene mine. Silhuetten min er blitt mer "timeglass" enn "pære". Styrketreninga hjalp meg også å gå ned de siste "pyntekiloene" -mest sannsynlig fordi økt muskelmasse gir økt forbrenning.

En personlig trener kan hjelpe deg i gang til å begynne med - og det vil være langt billigere enn kirurgi

Poenget mitt er: Utforsk potensialet som finnes i den kroppsfasongen du har nå - du vil bli overrasket, tror jeg. Som allerede nevnt i denne tråden vil fettet man fjerner ved et sånt inngrep i de fleste tilfellene "dukke opp" igjen på andre steder på kroppen, eksempelvis på halsen.

Nyfrelst er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat