Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-12, 19:52   #2
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Gå ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Gjestis, her.

Heihei! Jeg er en gutt på 21 år som ønsker å gå ned noen kilo, jeg veier for øyeblikket 75 kg rett etter jeg har stått opp, ønsker å komme ned til 66-67 kg. Jeg trener kampsport 4-5 ganger i uken, men vekten holder seg ganske stødig på rundt 70 kg pluss. Noen her inne som har tips eller noen gode ider på hvordan man skal spise på "lavkarbomåte" når man trener såpass mye og hardt, for å komme ned? Hvor mye, hva og til hvilke tider?

Er det dumt å fylle opp med litt karbohydrater etter trening? Med feks en banan? Har tillegg hørt at viss man trener hardt og i tillegg spiser mye proteiner, så går det negativt ut over musklaturen, hvordan unngår jeg det?

Hvor høy er du da?

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat