|
Sv: Siden ingen andre gjør det (FHM-redaktøren får sixpack på 12 uker)
Opprinnelig lagt inn av hypah, her.
Jeg gikk på en avart og antakelig strengere enn dette i kontinuerlig 17dager x 3 i fjor for å ta av 8-10kg så raskt som mulig. En slektning av meg som fulgte samme diett tok av 11 kg, gubben hennes tok 15kg på samme tid. Mye proteiner og en helvetes masse grønnsaker og vann egentlig.
Joda, det er tøft hvis man egentlig ikke er motivert nok, men hvis man vil noe med et vekttap så varer den så kort at det er null problem. Største problemet var å drifte familien 24/7 med skole, unger, begge i full jobb og ungene selvsagt spiser normal kost. DET er større utfordring. I tillegg skulle man trene 3-5 dager i uken selv også.
Vi brukte helgene til å planlegge mat og å skjære til tilmålte mengder med grønnsaker og kjøtt og porsjoner av mat nøye oppmålt. Veeeldig likt PSMF kostholdsmessig ser jeg.
Jeg, og fler med meg har prøvd dette og den er ikke veldig hard faktisk. Den krever bare litt mer motivasjon og viljestyrke samt at du evner å være målrettet. Nå sier jeg ikke at alle som IKKE fikser en slik kortvarig diett til å ikke ha de egenskapene, men jeg sier bare at denne type diett ikke er vanskelig i det hele tatt så lenge man er motivert og har vilje nok. 
Har prøvd, og opplevde det som VELDIG tungt. Fysisk og psykisk. Er det sjanser for at flere kan oppleve det tungt da, eller var det bare jeg som var ekstremt umotivert?