Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-12, 15:03   #13725
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det høres veldig rart ut, selv har jeg bare 3 visdomstenner fra naturens siden, den fjerde (den ene oppe) er rett og slett ikke der, men makkeren i underkjeven lever i beste velgående helt uten problemer så langt og jeg er nå 43 år gammel... (det der skulle jeg vel ikke sagt, den ryker vel på neste tannlegekontroll!)

Sier jo ikke at det gjelder alle, da, bare mange!
Mine hadde så dårlig plass at den ene nede begynte å råtne nede i kjevebeinet fordi den ikke klarte å komme opp og ga meg en heidundranes kjevebensbetennelse!
Min datter på snert 13 har allerede vondt pga visdomstann som ligger laaaangt opp i kjeven, men som alt trykker på saker og ting! Arvelig betinget? Ingen tvil!