Opprinnelig lagt inn av Jaudå, her. Da var jeg ferdig med dag 1 Litt skummelt siden jeg holdt på å drepe meg bare på å finne ut hvor fit jeg var Har målt og telt i alle bauer og kanter Her er treningstallene 25,5,11,52,33,7,17 Og mine mål Tynneste i livet 80cm Over navlen 90cm Hofte 109cm H.lår 65cm V.lår 63cm 1 måned pleier å gå sykt fort, men jeg lurer på om ikke jeg har funnet metoden for å slakke ned tiden.... 30 dager virker svært langt unna
Opprinnelig lagt inn av Jaudå, her.
Da var jeg ferdig med dag 1 Litt skummelt siden jeg holdt på å drepe meg bare på å finne ut hvor fit jeg var Har målt og telt i alle bauer og kanter Her er treningstallene 25,5,11,52,33,7,17 Og mine mål Tynneste i livet 80cm Over navlen 90cm Hofte 109cm H.lår 65cm V.lår 63cm 1 måned pleier å gå sykt fort, men jeg lurer på om ikke jeg har funnet metoden for å slakke ned tiden.... 30 dager virker svært langt unna
Å der var 30 dager unnagjort.... De gikk som vanlig grisefort... Treningatallene er som følger Squat Jump 30 Push Ups 17 Burpees 13 High Knees 129 Switch Lunges 40 Tuck Jumps 23 Straight Abs 20 Jeg er strålende fornøyd, pusta like tungt som forrige gang, men med et langt større resultat;o)))) Har definitivt gått ned i cm også.....;o))) Tynneste i livet 76cm Over navlen 88cm Hofte 106cm H.lår 64cm V.lår 61cm Det som er litt trist i denne mellomfasen mellom slappfisk og fast i fisken, er at det hele disser mer... Det er mindre fett enn hud, og fettet er på en måte slappere Så jeg må si at jeg gleder meg til det forsvinner enda litt mer fett og musklene kanskje bryter ut