Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-12, 07:46   #27
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kcal inn vs kcal ut

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Husk at om man skal brenne ekstra gjennom kjølige omgivelser så leder vann kulde bedre enn luft. Har lest (husker ikke hvor) utregninger på at om man senker seg ned i vann på ca 15 grader så taper man oppimot 350 kcal ... var det pr time, tro? Husker ikke. Det var iallfall mye.

Men det burde jo tilsi at jeg taper ekstra vekt på sommeren når jeg bader da, rimelig sjelden vi finner badevann på hele 20 grader.. 16-18 grader er nok heller normalen. Men det funker jo ikke det heller, en halvtime med nedkjøling i kaldt vann hver dag flere uker om sommeren..

Enten har jeg ikke forstått greia, eller så er det kroppen min som er på bærtur. Jeg veier jo så mye at i terien burde jeg ikke lagt på meg av 2000kalorier høykarbo en gang, men jo da, en kg opp hver uke i januar og februar( høykarbo pga ekstrem økonomisk krise= 4 brødskiver i døgnet + middag= under 2000kalorier i døgnet og 8kg opp).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat