|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
God ettermiddag.
Opprinnelig lagt inn av Albatross, her.
+ 1,4 kg !!
Godt jobba Albatross! Det var ikke 1,5 eller 2,5! Dette forsvinner fort; gi deg selv noen uker så er du på sporet igjen. Ikke sant??!
Godt å høre at du holdt deg unna vekta VSB; og spark deg selv i baken og dra på trening. Er du som meg så kommer ikke den siste motivasjonsbiten seglende av seg selv, derav sparket 
Jeg var på vekta i morges, og jammen er det bra jeg ikke hadde veiedag i dag - opp 500 gram siden fredag. Og jeg har ikke skeiet ut annet enn med to-tre glass pepsi den siste uka, og to glass vin sist lørdag. Det er vel det som kalles jojo?? Gråter ikke over det, er vant til at det er sånn og må se vekta over en lengre periode som f.eks siden nyttår da den viser 5 kg ned. Hadde jeg hatt fokus fra uke til uke ville jeg ikke sett den nedgangen... Kanskje skulle jeg drukket mer vin?? Det hadde hvert fall vært artigere å ikke spise det samme som de andre ...
JObber meg gjennom "påskegodtet" mitt nå; bringebær, blåbær, creme fraice og cottage cheese med noen korn splenda på toppen. Yummi.... Anbefales

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|