Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-12, 19:16   #13618
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Faktisk er en vond tann mye verre enn såret etter en trukket tann! Da er jo den verste auauen borte!
Når det er sagt, en trukket visdomstann som alt har gitt problemer, vil som regel gi en del smerter de første 2-3 dagene! Vil anbefale deg å ikke være gjerrig med smertestillende i hvert fall 2 dager. Kanskje ta så ofte som hver 4. time om du føler det minste behov! Det er verre å få vekk smertene om de først får skikkelig tak!

Å trekke tenner er ikke behagelig, men går som regel utrolig bra! Husk at det kun er skrekkhistoriene du får høre! Vi andre husker knapt at vi har trukket 3-4 stykker!
Lykke til!

Takk! Ja, jeg er bare glad for å bli kvitt den. Når det er sagt. Jeg har fått paralgin forte, og de tar ikke smertene! Blir bare susete i hodet What to do? Denne pakken er beregna på å vare til lenge etter trekkinga. Kan jeg be tannlegen om annet? 800 mg ibux hjalp heller ikke, testa jeg i helga..

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo