Lykke til Albatross! Kommer nok til å steppe oppå jeg også, men har ikke veiedag før fredag så morgentallet er bare en indikator. Jeg mener å se at trim/trening har effekt, og jeg legger meg litt mer i selen (les: tar i litt mer) hvis jeg vet hva vekta viser. Det gjelder også matinntaket.... Merkelig hvordan hodet er skrudd sammen sier nå jeg da... Osten, kjeksa og vinskvetten er fortært, og jeg sitter her stappmett. Ikke godt å være sånn men i dag har jeg forbrent nesten 1100 kcal på turen min så det skal gå bra. Har vært en tur i skapet og funnet tak i klær som det er leeenge siden jeg har brukt; artig ja. Til og med et par kjoler som jeg føler meg veldig vel i har vært prøvd. Det er ikke vekta som har gitt det resultatet; den viser jo "bare" ett par kilo ned men kroppen har forandret seg. Magen er mye mindre , jeg kjenner hoftebeina når jeg ligger på rygg, og jeg ser forandringen i speilet. Alldeles deilig!! Ha en god tirsdag og ny uke alle sammen! Og lykke til med veiing til alle dere andre som også har planlagt det i morgen