|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hei alle sammen,
Nå er det jammen en stund siden jeg var her inne sist!
Jeg begynte på fase 3 nå på fredag og har hittil (på 3 mnd) gått ned 20 kg Har mistet 17 cm rundt livet og 12 rundt baken (hvis jeg husker rett)!!!
Men nå kjenner jeg at jeg begynner å slite max! Jeg er sååå matlei.... og jeg kjenner at søtsuget har vært sterkt tilstedeværende nå i påsken. Kombinasjon av alt godteriet som har stått fremme over alt og det at jeg ikke lenger er i ketose....
Det er mest middagen og lunsjen jeg sliter med. De måltidene jeg bruker ED går faktisk helt fint, men jeg gruer meg til middag/lunsj hver dag. Er det noen som har noen gode tips????
Jeg er drittlei brokkoli og blomkål.
Har lagt min elsk på chilisuppe med litt ost og kesam oppi + taco i hjertesalat med hjemmelaget tacokrydder og guacamole (??), men prøver å kun ha disse rettene toppen en gang i uken for å ikke gå lei.
Akkurat nå føles resten av eurodietten helt uovervinnelig og jeg tenker med skrekk og gru på hvordan de neste månedene skal gå... og kommer jeg til å klare å opprettholde vekten når jeg er ferdig?!
I tillegg er det en del som skjer nå på vårhalvåret som jeg ikke vil gå glipp av og hvor jeg har lysst til å "være med på moroa", men er redd for at disse "sprekkene" kan sette skikkelige bremser for vektnedgangen i tillegg.
Noen med samme problem? Hvordan prioriterer dere?
|