Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-12, 16:39   #14
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lenge er du mett av lavkarbobrødskiver?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Dette var et sånt fedon lindberg brød fra butikken.
Men det gjelder også vanlig brød, grovt, lyst, veldig grovt .... kan spise 6 brødskiver og like vel blir jeg sulten et par timer etterpå. Det metter ikke.

Nå på lavkarbo blir jeg heller ikke mett. Men bruker vanlig påleggsmengde, føler det blir helt feil og uhøffelig å spise en halv pakke skinke på en skive når man er gjest hos andre.
Så jeg bør vel spise andre ting enn brød.

Dessuten var det mye karber i det lindbergbrødet.

Det kan ha med kh-innholdet å gjøre. Jeg ble også veldig fort sulten av vanlig brød tidligere, og kunne spise mange uten at det hjalp...

Bak deg heller lavkarbobrød selv, og test ut. Kjekt å ha i situasjoner der det er greit med brød og pålegg. Spiser ikke lavkarbobrød hver dag
Evt så har spisdegslank.no brødmixer med mye mye mindre kh i, og de er også helt uten gluten og gjær Bare bland i olje, egg og CC vanligvis. Litt mindre arbeid enn å lage selv fra bunn av om man har dårlig tid eller ikke orker

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat