|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Jeg velger å se ganske så pragmatisk på livet og hverdagen ellers. Med et slikt utgangspunkt Albatross blir det sånn at du er forberedt på enten oppgang eller stillstans etter påske. Og tar det derfra.
Vi er vel såpass drevne i dette gamet alle sammen at vi ikke tror vi kan spise annen mat/mer mat/godteri og samtidig gå ned i vekt? Rett nok er jeg både blond og blåøyd, men ikke så naiv nei.... Jeg tror at med mindre vi gjør noen ekstra grep som oppveier økt inntak/annen mat som trim/trening e.l. så går vekta opp den. Fedona: du må ha jobbet iherdig med dirigering eller hatt noen tøffe handleturer siden du har gått ned 600 gram. Det er jo rett og slett WOW! Imponerende!
Jeg leste forøvrig i en tråd her inne i går kveld om ei som ikke gikk ned når hun la på 15 g kh/dag eller under. Når hun kom seg opp på 25-30 så gikk vekta ned. Deilig lesing synes nå jeg da, som har prøvd det meste innen LK.
I dag skal jeg jobbe litt (skriveprosjekt på gang igjen); greit å komme i gang før arbeidsuka og været inviterer ikke til særlig uteaktiviteter. Ut skal jeg, trasket en tur på 10 km i går, satser på det samme i dag sånn ca. Snakkes i kveld?

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|