Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-12, 11:38   #409
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

God formiddag! Påske = annen type mat = mindre struktur på dagene = utskeielser ja! Jeg er på vekta hver morgen nå får å holde fokus. Har laget meg sjokolade av cocosa og 86% freia, kjøpt inn baconkrips, bakt sesamkjeks og kjøpt litt gode oster slik at jeg har noe å sette inn som backup hvis suget kommer. Ungene er hjemme og med dem pepsi max og der sliter jeg litt... Strategien min ift maxen er å skjenke i et lite glass, og bare halvfullt. Og deretter drikke saaakte. Men jeg ser jo at sene frokoster, godt pålegg osv gjør noe med hele meg. Heldigvis er det bare i påska og jula dette skjer. Jeg tar derfor sikte på å ut og gå lange turer for å veie opp for resten. Bruker pulsklokka; synes det er litt artig å se hvor mye jeg har forbrent og hvor langt jeg har gått Alt monner og drar tenker jeg

Jeg sliter også veldig med tørre hender; før jeg smører dem greier jeg nesten ikke rette ut fingrene. Ubehagelig, og jeg sliter med å finne en god krem som hjelper. Den siste nå er Elisabeth Ardens Eight hour cream. Tør ikke tenke på hva som er i den men den holder hendene myke lenge.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat