Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-12, 23:00   #41
Mariann S
Seniormedlem

Mariann S sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 57
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Marianns valnøttmarsipan - påska er redda

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Valnøtter er jo rene helsekosten for oss som spiser lchf i alle fall Det skal være noe av det sunneste fettet man kan få i seg, så om man ikke er redd for fettkaloriene, så er det mer omega-3 i dette enn i laks osv...

Takk for at du har eksperimentert deg frem til en deig som funker, Mariann Jeg har en food processor fra KitchenAid som funker bra på mandler, så jeg håper det går bra med valnøtter også. Jeg skjønner at det lett kan bli oljete med stavmikser, selv om det er mindre oppvask.

Så pene kuler du har fått

Har nettopp laga meir marsipan, dobbel porsjon, so då blir det nok til heile påska, trur eg Skal trille kuler i mårgå. Kanskje prøve med litt romessens i nokre av kulene
Eg er veldig glad i valnøtter, dei nøttene eg likar best. Kanskje underbevistheta mi viste at dei var sunnast
Funka food prosessoren din på mandlar, funka den nok også på valnøtter

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat