Tråd: Å sprekke
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 18:29   #21
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Å sprekke

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

dømmende og dømmende, om man har det sånn at man ikke klarer seg uten mat, burde man jo ihvertfall passe på å ha med seg niste, tenker jeg. Er det så vanskelig da? Det er jo heller ikke umulig å kjøpe noe lavkarbo når man må kjøpe seg noe heller.Hvorfor må det være høykarbo? Er det blodsukkerproblemer?

Har du erfaring med ME, yrla? Om ikke synes jeg du skal lese deg opp litt. Og samtidig legge til utfordringene med barn med særskilte behov.

Jeg har dager hvor det å skulle gå på toalettet virker som en Mount Everest-tur.
Når man har sosiale forpliktelser, som gjerne følger med det å ha barn og familie, har i allefall jeg i perioder mer enn nok med å samle nok krefter til å gjennomføre det uten å bare sette meg ned å grine fordi jeg er så totalt, kav utslitt.

Skal love deg, det finnes ikke en ting som er "bare å gjøre" i slike perioder.

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat