Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 18:00   #9
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Marianns valnøttmarsipan - påska er redda

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Tusen takk YrlaDet betyr bare sukrinmelis(den kalde) ikke sukrin..
Ble skuffet da jeg lagde Nannahs vafler pga jbkm,det smakte pyton,aldri mer,aldri.Vaflene var gode,men jeg kasta dem,pga den smaken av jbkm.Derfor blir jeg skeptisk å bruke nye ting når jeg skal bake
Jeg så Yrla at du bruker og liker tahinilurte på hva du bruker den i ???
Jeg kjøpte for en måned siden,men har aldri smaktTusen takk.

jeg har aldri brukt sånne tilsetninger som jhbk og tarant, fiberhusk eller noe og det går bra uten. tahini bruker jeg på kylling og hval/reinsdyrflak, da den fra monki, viktig å kjøpe et bra merke for ikke å få en harsk en.
det finnes flere tahini som er rå (ikke rista) og mer flytende i konsistensen som man får i utenlandske sjapper, de er fine til salat, som dressing. Husk å bruke masse salt på for å få frem smaken. Jeg bruker tahini til hva som helst egentlig, kan lage konfekt av det, ha det som pålegg, det er så digg.