Tråd: Å sprekke
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 17:48   #19
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Å sprekke

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Imse, kanskje du har gått for lenge uten mat og skulle hatt et mellommåtid med deg, nøtter/ost/lavkarbobakst, eller noe? kan ikke se noen god unnskyldning for å spise høykarbo

Ut fra den forståelsen jeg har fått mtp Imses privatliv m barn og helse, har hun min fulle støtte, sympati og forståelse!!

Det å ende opp med høykarbo i slike pressede/utkjørte situasjoner/perioder blir ikke et klart VALG man tar, men en handling for å orke der og da.

Jeg har selv bla ME, og du verden så greit det hadde vært om man klarte å forutse håpløse situasjoner, men det har man søren meg ikke.

Blir bittelitt provosert kjenner jeg, litt forståelse for andres situasjon burde ikke være så vanskelig å få til for dere som er litt "perfekte" vel

Dårlig samvittighet og "dømmende" ord fra andre trenger i allefall ikke jeg som ekstra ballast i en til tider vanskelig hverdag.

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat