Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-12, 23:53   #5517
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

De lilla boksene til santa maria skiller seg så fint, så jeg bruker bare kremen som ligger på toppen og kaster vannet. Kanskje det er der forskjellen ligger? Og jeg lar det stå på lav varme en stund. Det blir så godt når smakene får trekke skikkelig inn.

Det er den jeg bruker også, men jeg brukte alt jeg da Der har vi forklaringen. Har også en boks med ren kokoskrem (fra Kara tror jeg det heter). Kan jo bruke den neste gang. Den har 3 gr ka, mot 1 i melken fra Santa Maria, men det er antagelig fordi det er ren krem. Kh'n i kokosmelka gjelder jo også for "vannet", ikke bare kremen.