Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-12, 17:24   #396
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

15 ganger de tre siste ukene! Det er mye!! Lykke til med veieing i morgen. Du minnet meg om at det er fredag i morgen....gulp..

Nå må du IKKE få prestasjonsangst her! Jeg er nok litt snillere med meg selv enn de fleste andre med hensyn på hva som defineres som trim Så jeg regner det som trim når jeg går den faste 50-minuttersrunden min med hunden, selv om det bare er en rusletur for andre. Nå skal det sies at det er en kjempesterk labrador, så jeg mener jeg får både styrke- og kondisjonstrening

Fikk heldigvis litt uttelling for trimmen også: Ned 400 gram fra resultatet for tre uker siden! (så kan jeg heller glemme de to kiloene jeg har gått opp og ned igjen i mellomtiden. Det var antagelig bare vann).

Neste mål nå er å unngå å tryne alt for hardt i påska. Strategien er å lage litt lavkarbosnop å ha i reserve. Men nå er det heeeeeelg!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat