Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-12, 09:44   #390
suverene severina
Medlem

suverene severina sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 58
suverene severina er på en erverdig vei

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Juhu - jeg MÅ bare skryte litt - i dag så jeg 71-tallet . Aner ikke hvor mange år siden jeg så det. Ble så glad, fordi jeg sto leeeeeeenge og vippa litt over 73, så har jeg i to uker vippa over 72, og så ser jeg de tforjettede 71..... Absolutt ikke i nærheten av ferdigslanket - men det er så fint når det, tross alt går nedover. Om enn sakte!

Skjønner at du har det på samme måten, Tarato? Så vi får juble i kor.

Det verste er at mannen og jeg delte en vinflaske i går, men likevel var jeg ned 0,5 kg......

Du spør om hvordan løse påskeutfordringer, Tarato - jeg tenker at noen utskeielser blir det, men det MÅ ikke bli hver dag. Nå har ikke vi noen voldsomme familie/venneopplegg, så jeg kan stort sett holde meg til min mat. Det er riktignok kjøpt inn noe godteri (mannen var på svensketur...) og det har jeg tenkt å spise min andel av. Og jeg vet at det nok blir litt vin og sånt.... Men - jeg tenker litt sånn "lørdagsgodt", dvs, at noen av helligdagene defineres som "sprekkdager" og så er resten vanlige dager. For meg er det iallfall lettere å planlegge sprekkdager, enn at plutselig ble alle det, og så måtte jeg begynne på 0 igjen (eller 80 kg eller lignende). Som jeg driver å pukker på så hjelper det lite å skeie ut og så få masse dårlig samvittighet. Da bedre å skeie ut noen dager og NYTE det, for så å gå tilbake til hverdagen.

og skal jeg først sprekke - ja så skal det nytes!

ha en flott fredag, folkens

Kjære dagbok
suverene severina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mest i retning Hexeberg/LCHF Svar med sitat