Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-12, 21:05   #3
Alynna
Seniormedlem

Alynna sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Påskegodis fra lilleu.blogg.no

Du er så flink til å bake med proteinpulver, Yrla Det er en av de tingene jeg ikke har turt å kjøpe enda, fordi jeg har hørt at det er så stor forskjell på smaken, og det er jo ganske dyre bokser.... er redd for å kjøpe en boks med innestengt svovellukt til 500 kr :P

Jeg har så lyst til å lage "atkinsbarer", cookies o.l., bare med tagatesse/sukrin, og jeg tror proteinpulver ville gjort susen... dessuten har jeg lyst å lage shakes med jordbærsmak, har alltid elsket jordbærmelk

Jeg leste den linken din til en annen person som anbefalte diverse pulvere, men hun hadde stort sett gode ting å si om alt :P

Hva anbefaler du til en som helst kjøper i butikk, og som er aller mest opptatt av smak, men dernest av karboinnhold? Jeg ser etter sjokolade, vanilje og jordbærpulver, ikke nøytralt protein. Har du en favorittt?

Jeg er opptatt av pris også, siden jeg er student :P Men hadde heller brukt dobbelt så mye på noe som smaker bra, enn noe som aldri blir brukt opp :P

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat