Tråd: Jukseloff
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-12, 17:37   #283
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jukseloff

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Dytter opp denne jeg. Jeg har både brukt orginalen( til PC-snuppa, all ære til henne!!! ) til både bløtkake og smörgåstårta. Serverte som smörgåstårta i et selskap, og sa ikke at den var uten mel, og ingen hadde smakt så god smörgåstårta før. Og det er perfekt festmat for lavkarberen Fantastisk sommermat om man skal invitere på noe som kan stå i kjøleskapet en stundt, og samtidig både metter og ser godt ut.

Har du noe oppskrift på smørbrødkaka? For jeg må innrømme at dette som loff ble helt feil for meg. Det ble som kakebunn med spekeskinke; merkelig. Men vil gjerne like! Så hvis du har tips tar jeg imot med stor takk.