Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-12, 12:51   #2551
Trixiex
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Østfold
Trixiex er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Til helgen har jeg fullført andre uke av fase 1. Jeg gikk ned to kg med en gang, men så sto det stille. De siste dagene har jeg gått ned 2 kg til. Det trengte jeg virkelig, for trodde kroppen min var totalt håpløs. Jeg har vært helt nazi på måltider, og jeg ser dere bruker smør osv. Det har jeg ikke turt. Følger bare det som står oppført som tillatt.

Synes det går greit og synes produktene er helt ok. Har et par ting jeg ikke bestiller opp igjen, men mest fordi det var noen ting som falt mer i smak enn andre ting. Også drikker jeg ikke kaffe, så de to cappucinoproduktene som kom i startpakken er de eneste koppene med kaffe denne kroppen har fått i seg i hele sitt liv, og forhåpentligvis skal jeg unngå flere

jeg har vært og tatt blodprøver i dag, for å være klar til legesjekk i morgen. blir spennedne å se hva den magiske vekten til legen måler i morgen. Men alt i alt er jeg fornøyd, og jeg ser selv i speilet at det er mindre av meg....snart er det jo en hel klesstørrelse så det må jo synes.

Trixiex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat