Opprinnelig lagt inn av komkari Jeg betviler ikke noe av det du skriver Ziggy (fysiologien rundt dette er forlengst ute av mitt hode! ). Jeg tror bare at også at andre symptomer enn bare hyppig vannlatning som f.eks lavt blodtrykk og ødemer vil gjøre seg gjeldende hvis årsaken er saltmangel som gjør at nyrene ikke fungerer som de skal. Overvekt holder selvsagt på litt ekstra vann i kroppen, men det er nok ikke det som er årsaken til hyppig vannlatning. Hvis overvekt er årsaken til hyppig vannlatning er det rett og slett at magen i enkelte tilfeller blir for stor og trykker ned blæren. Dette har nok også mange gravide merket, men heldigvis varer det ikke så mange måneder da. Nada, det er du som føler problemet på kroppen,-vi snakker litt over hodet på deg nå synes jeg,-du har kanskje alt svaret i ditt tilfelle.
Opprinnelig lagt inn av komkari
Jeg betviler ikke noe av det du skriver Ziggy (fysiologien rundt dette er forlengst ute av mitt hode! ). Jeg tror bare at også at andre symptomer enn bare hyppig vannlatning som f.eks lavt blodtrykk og ødemer vil gjøre seg gjeldende hvis årsaken er saltmangel som gjør at nyrene ikke fungerer som de skal. Overvekt holder selvsagt på litt ekstra vann i kroppen, men det er nok ikke det som er årsaken til hyppig vannlatning. Hvis overvekt er årsaken til hyppig vannlatning er det rett og slett at magen i enkelte tilfeller blir for stor og trykker ned blæren. Dette har nok også mange gravide merket, men heldigvis varer det ikke så mange måneder da. Nada, det er du som føler problemet på kroppen,-vi snakker litt over hodet på deg nå synes jeg,-du har kanskje alt svaret i ditt tilfelle.
Tror nok ikke vi er så uenige her nei...