Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-12, 18:34   #25
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye magnesium pr. dag?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg, tullhøna, begynte å supplere med kalsium samtidig som jeg droppet magnesiumet og begynte med melkeprodukter igjen ( ble osteoporoseskremt...) og fikk:

-stram nakke, kjeve (jeg visste ikke om jeg hadde tannpine, ørepine eller hodepine, men vondere og vondere ble det)
- skikkelig stygg emalje på tennene
- leamus
- kramper under føttene og i nakken når jeg minst ventet det

Da jeg forsto sammenhengen - og tok magnesium + droppet kalsiumtilskuddet gikk 3 av 4 symptom bort fort. Misfargingen på emaljen måtte jeg ha tannlegehjelp til for å kvitte meg helt med...

Siden har jeg lært mer...

Man lærer helt klart etterhvert Jeg er spent nå på hva som skjer med kroppen framover med alle tilskuddene jeg tar - håper det blir litt mer orden! Sliter fremdeles med betennelser i kroppen kjenner jeg, i dag muskulært "overalt".... tar det som en positiv reaksjon på at det skjer noe, har hatt menssmerter i tre dager også og det kan jeg faktisk ikke huske sist jeg hadde (har spiral)...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat