Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-12, 17:41   #4
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned....

Går ikke ned bare fordi vekta ikke har rikket seg på en uke etter å ha gått ned 8 kg i tillegg til at du spiser så liten at kroppen ikke får nok? Det hadde vært helt normalt om vekta sto stille i flere uker etter den nedgangen.

Slik du beskriver det spiser du lite, veldig lite. Hvorfor det?

Og hvilken retning er det du følger?

Jeg ville spist litt mere, passet på å få i meg 1g protein pr kg kroppsvekt, ikke drukket masse sukkerfri saft, nok fett til at kroppen får litt energi og i det hele tatt lest meg godt opp på retningen jeg skal følge. Selvsagt kan man gå ned på egenkomponert, men litt basiskunnskap er alltid godt å ha.

Jeg har forøvrig også ME, så jeg vet hvordan hverdagen din er. Og med for lite mat blir jeg stressa, og etter flere uker med lite mat stopper i allefall vekttapet og jeg fr vondt over alt og blir enda mere utmattet enn vanlig. Bare det å legge om kosten kan være heftig nok for et menneske uten ME, for en med ME kan det være en superpåkjenning.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat