|
Går ikke ned ...
Hei!
Jeg begynte på lavkarbo for 3 uker siden... Den første uka gikk jeg ned 5 kg, den andre uka 3 kg... Men den 3 uka så er det fullstending stopp..
Jeg spiser ett eller to måltider pr dag. Lunsjen tar jeg etter at jeg har gått 1-2 timers tur.. hender også at jeg dropper lunsjen hvis jeg ikke er skrubbsulten. men hvis jeg spiser så består lunsjen av en eggeomelett på 1 egg, litt ost og kjøttdeig oppå.
Middag så spiser jeg kjøtt / fisk med grønnsaker vedsiden av og litt saus.
Drikker mye te og saft
på lørdager så har jeg pleid å skeie ut.. men kan dette ha noe med at vekt-tapet har stoppet opp? Bør jeg holde meg til BARE lavkarbo?
skal ned 30kg, så jeg har mye igjen. Spiser jo ikke mye pr dag, og har så og si kuttet ut alt som har med karbohydrater. Er ikke mange grammene jeg får i meg pr dag, utenom på lørdagen da...
Har ME, så jeg har ikke ork til så mye, men går en tur hver dag. og er ellers litt i aktivitet med en 1åring i huset :O)
Skal jeg spise mer / mindre for å få vekten til å gå nedover igjen.. I forrige uke så var jeg litt streng med meg selv og spiste bare 1 gang om dagen.. Kan dette bli for lite til at vekta skal bevege seg nedover?
|