Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-12, 14:06   #25
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skriver du ned hva du spiser og hvor mye karber?

Da jeg la om til Atkins var jeg ganske nøye med det. Som andre sier her, for å lære i starten og ha den nødvendige oversikten. Og i perioder hvor jeg har slitt med matlysten bare for å kontrollere at jeg har fått i meg nok mat generelt og nok fett. Nå gidder jeg stort sett ikke. Skriver i perioder ned hva jeg spiser i bloggen min, men ingen nøyaktige mål, bare sånn ca, mest for å kunne gå tilbake og se hvordan matinntaket var i perioder i forhold til vekttap, og for å få litt tilbakemeldinger. Men det er bare fordi jeg fortsatt vil enda litt ned i vekt. Synes veiing og måling av mat er utroooooolig kjedelig.
Men jeg veier meg omtrent hver dag, da. Synes det er like så nyttig i forhold til å se hva maten gjør med kroppen i forbindelse med vannsamlinger og sånn, samt tendenser på sikt, men også dette går på innfallsmetoden. Det er på ingen måte noen krise å glemme det en dag eller ti.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat