Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-12, 08:35   #13357
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det kommer vel helt an på det enkelte par. Noen stortrives jo i eget selskap eller med å gjøre egne ting og treffe partneren ved frokost- og middagsbordet. Andre igjen skal helst holde partneren i hånden 24/7. Så man må finne en ordning som passer begge parter rett og slett.

Selv er jeg overbevist om at en av grunnene til at ekteskapet mitt gikk fløyten er at vi sluttet å være kjærester og ble for opptatte av å gjøre ting hver for oss (blant annet). På den annen side har jeg det så utrolig bra nå at jeg ikke klarer å være bitter over det heller!

Vi har alltid gjort masse hver for oss, men det har vi ikke mulighet til i samme grad nå når vi har fått barn. Det blir mer det å ende opp i hvert vårt hjørne i en alt for stor sofa. og ingen orker å ta tak i det, eller har tid og overskudd. Men hvor lenge kan det fortsette er det jeg lurer på.