Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-05, 16:03   #23
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ziggy eller andre; jeg tenkte å lage denne delfiakaka idag:

Hehe, jo men jeg tenkte egentlig ikke over det før du sa det nå... Så tusen takk!! Hehe neida. Men jeg føler selv det er en fin måte, for jeg ser jo også på haugen av for store bukser som blir større og større.

Nå kjenner jeg at buksene mine i 56 begynner å løsne, jeg måtte dra den ene opp HELE tiden idag... Plagsomt, men litt gøy også hehe. Dette er en litt irriterende fase, for jeg er midt mellom størrelse 56 og 54... Men snart er jeg 54 og da kommer jeg oppi 3 nye bukser i skapet mitt. TJOHO!!

Det ble ikke delfiakake allikevel i helgen, for jeg fant bare dyre 86 %sjokolader (40 kr for EN!!), så jeg venter litt. Kjøpte heller en sukkerfri (maltitol) sjokolade, mørk, til 28 kr. Har aldri sett den før, må være noe nytt. Så veldig god ut. Det er jo kommet en haug med nye sukkerfrie sjokoladeting nå! Lignet litt på Cavalier. Kan ikke spise mer enn ca halve plata, men da tar jeg den siste halve i morgen.