|
Sv: Anbefalinger av pulsklokke?
Jeg har en Polar RS300x som jeg stort sett er meget fornøyd med, etter det jeg fant ut så var den hakket mer avansert enn F60, men kanskje ikke like fancy utseende. Om du går på polar sine hjemmesider så kan du sett opp 3 klokker mot hverandre og sammenligne egenskapene deres. Jeg ser ikke helt poenget med å ha en pulsklokke som gir meg et treningsprogram, det er vel det F60 har som ikke RS300x har.
Ellers så kan jeg anbefale denne danske nettbutikken her (toll og mva medregnet i prisene deres på siden), de var superkjappe på å svare på de spørsmålene jeg hadde før jeg bestilte, og de hadde også veldig rask levering.
http://www.joggeshop.no/polar-ft60-dame-pulsur.html
Og, så må du huske å kjøpe en Polar FlowLink for å få overført til pc uansett hvilken av de to (tre) klokkene du velger, dersom du har tenkt å bruke www.polarpersonaltrainer.com
Det som irriterer meg mest med å trene med pulsklokka mi er at min pulsmåling kommer opp på maskinene ved siden av meg. Jeg går gjerne en del på en ellipsemaskin, men må bare droppe pulsklokka om jeg har noen som går på maskinen rett ved siden av. Mulig dette problemet kunne vært løst med et mer avansert belte enn det som følger med klokken?
|