Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-12, 11:40   #29
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har gode venner i trøndelag. Tiden sammen med dem vil jeg alltid huske!
Jeg husker især turen med en liten vannloppe i full fart (180 hk) rundt Munkholmen, dykking i Skarnsundet og koselige kvelder med karsk. Savner det selv om jeg aldri likte karsk, men heller drakk kaldtrøkk (hb, vann og sukker).

Kaldtrøkk? Måtte være noe man drakk i tilfelle mangel på kaffe eller annet blandevann? Aldri hørt om Derimot har jeg sittet på nachspiel i 6-tida på mårran med glasset under heimbrentapparatet (vi drakk jo tomt kannene tidlig haha), og blandet med husholdningssaft! IKke godt - men da var jo formen uansett slik at det ikke hadde noe å si... P

Åh, det var ungdomstider med fest på bygda det...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat