Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-12, 09:42   #375
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Takk for moralsk støtte og spennende oppskriftstips

Jeg kom meg i alle fall en tur ut med bikkja på lørdagen, og på en Core 30 på SATS på søndagen, så jeg håper det fungerer litt som skadebegrensning.... I dag er det treningsfri og pleie av ømme muskler

Det viktigste jeg har lært (enda en gang) er at når alkoholen går inn, går alle gode forsetter rett i do..... Men det blir forhåpentligvis lettere etter hvert.

Og der kom "straffen", ja..... 900 gram OPP denne uken!! Når skal jeg lære?? Det har blitt litt mosjon - men det hjelper jo ikke når jeg fyller på med vin og 86%-sjokolade i andre enden. Og nå har ryggen slått seg vrang igjen også.... Hvorfor? Hvorfor? Hvorfor skal det være så jæ...a vanskelig?? Det er tydeligvis bare en ting som gjelder for meg og det er alt eller ingenting....

Nå har jeg bekjent mine synder, så nå er det bare å tvinge seg til å gå inn her hver dag inntil jeg er på rett spor igjen. I det minste er det sol i dag (for første gang på mange måneder), så hvis ikke ryggen går helt amok kan jeg kanskje komme meg ut i fineværet i dag?

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat