Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-12, 10:28   #13228
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Vet ikke om denne tråden skal være for bare lavkarbo-spørsmål men, her kommer et om noe annet...

Noen som har prøvd løsvippene fra HM? Lurer på om det limet svir på øynene, og hvordan det er å få av...

Hvorfor ikke bare bruke en av maskaraene fra Max factor? De gir skikkelig løsvippeeffekt og klumper ikke (reklamen er faktisk sann for en gangs skyld!) pluss at de er de eneste som er allergigodkjente.

Opprinnelig lagt inn av andrineandrine, her.

Jeg må begynne å tenke på hvor jeg skal på ferie i år! Skal reise med kjæresten og tenker å være borte i en uke ca. Fram til nå har vi bare vært i Sverige på tur. Vil til et sted hvor man kan oppleve varme, hvor det er noen butikker, men hvor det ikke er for turistifisert. Hva er ditt beste tips??

Barcelona! Strand og storby i ett. Har enda ikke hørt om noen som ikke liker Barcelona. Evt er Palma på Mallorca Barcelonas "lillebror".

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg reiser på ettermiddagen, så kanskje jeg bare skal gjøre det. Må skaffe meg printer, ass ...

Får du printa fra mobilen da?