Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-12, 00:06   #13226
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

okey fra det ene til det andre.
jeg har akkurat fått timelistene fra jobb, har hele 8 dager jobb på 4 uker. og de siste 4 ukene nå har jeg tilsammen 12dager på jobb. ifjor tjente jeg etter skatt 211tusenish. Om jeg fortsetter å få så få vakter som feks 8-12 dager pr mnd, er det da mulig for meg å søke dagpenger for de resterende dagene jeg "mister" i forhold til ifjor? Og er det mulig for meg å feks BE sjefen min om å fortsette å få disse vaktene? hvis jeg evntuelt kan søke dagpenger?
noe rotete forklart ser jeg, men vet ikke helt hvordan jeg ellers skal spørre^^

Enklest å sjekke på nav sine sider kanskje?
Tror man må ha gått ned i timer/jobb så og så mye, og ha tjent så og så mye for å få dagpenger. Det skader ikke å søke.
Om du jobber mer noen uker, fyller du det bare ut på meldekort og får ikke betalt den/de ukene.

Må si det er lenge siden jeg hadde behov for dagpenger.. sikkert noen som kan dette mye bedre enn meg.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...