Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-12, 22:12   #13218
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.

fra nettsidene:
"Få billetten på mobilen din
Nettbuss har gjort det enklere for deg å reise med oss. Kjøp billett på nett og få den tilsendt til mobilen din.
Det er lett å kjøpe billett på nettbuss.no. Søk, kjøp og ta med deg mobilen på bussen for validering. Enkelt og greit, og i tillegg billigere å kjøpe på bussen.

For å få billetten din på sms må du registrere en betalingsavtale hos Nettbuss.

For å få til dette må du kjøpe en billett hos oss, på nett, og registere deg som kunde (Det gjør du enkelt på denne siden).
Du må også registrer en betalingsavtale i det du handler billetten - da får du den tilsendt på sms og kan få det hver gang du skal reise med TIMEkspressen.

Når du er kunde får du også andre fordeler. Blant annet kan du avbestille reisen din vederlagsfritt. Er du ikke kunde må du betale en avbestillingsforsikring."

Haha, se der! Jeg lette men fant ikke noe. Men så er jeg fortsatt litt usikker. Ble litt mutt da det kom en sms, med en lenke der det sto: "Her er billetten din", og så får jeg jo ikke sett den, fordi jeg ikke har en sånn fordømt smart-mobil ... Så jeg ble veldig usikker på om den er gyldig, bare den sms-en ..!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥