Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-12, 22:09   #13217
silje21
Seniormedlem

silje21 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 36
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ah, takk for tips!

Ny fråga:
Jeg kjøpte nettopp billett på nettet på Timeekspressen. Valgte sms-referanse, men tenkte muligens ikke langt nok i forhold til ordet "referanse". Jeg har nemlig ikke printer! Holder det at jeg viser sms-en til bussjåføren, eller bør jeg få printa billetten ut? Jeg reiser i morgen, så da må jeg haste i vei på en nettkafé ...

fra nettsidene:
"Få billetten på mobilen din
Nettbuss har gjort det enklere for deg å reise med oss. Kjøp billett på nett og få den tilsendt til mobilen din.
Det er lett å kjøpe billett på nettbuss.no. Søk, kjøp og ta med deg mobilen på bussen for validering. Enkelt og greit, og i tillegg billigere å kjøpe på bussen.

For å få billetten din på sms må du registrere en betalingsavtale hos Nettbuss.

For å få til dette må du kjøpe en billett hos oss, på nett, og registere deg som kunde (Det gjør du enkelt på denne siden).
Du må også registrer en betalingsavtale i det du handler billetten - da får du den tilsendt på sms og kan få det hver gang du skal reise med TIMEkspressen.

Når du er kunde får du også andre fordeler. Blant annet kan du avbestille reisen din vederlagsfritt. Er du ikke kunde må du betale en avbestillingsforsikring."

SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent