Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-12, 21:43   #13184
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Helsa kommer aller først Kanutten Hvis du jobber så mye at du må hvile resten av dagen, jobber du for mye utfra hva kroppen din greier for øyeblikket. Jobben skal ikke kreve så mye av kreftene dine at du ikke lenger har overskudd til resten av familien.
Synes du burde tenke på å trappe ned til du forhåpentligvis snart får løst helseproblemene dine. Er det mulig å gå tilbake til 20 % ? Hvis du ikke kan redusere, synes jeg du skal gå for 100 % helt til kroppen sier at det er greit å jobbe igjen.
Helsa først - uten unntak !!!!! *streng stemme*

Jeg sliter faktisk med meget høy jobbmoral. Jeg lar det gå utover meg selv og mine. Jeg takler ikke dette lengere.
Jeg kommer til å be om 100% permisjon fra jobb. Aap er ikke all verden, men jeg kan tilpasse meg.