|
Sv: Kan vi ha kjøp/salg-underforum?
Opprinnelig lagt inn av silje
Jeg må nok si meg enig med HP her. Jeg tror dette vil være veldig vanskelig å administrere. Jeg er uansett i mot et underforum med kjøp og salg, jeg synes ikke det passer inn i lavkarboånden. Jeg mener selvfølgelig ikke at medlemmer ikke kan kjøpe/selge/bytte seg i mellom, men jeg mener at dette er noe som ikke skal administreres av lavkarbo.
Jeg er usikker på hvor stort behov det faktisk er et behov for et slikt forum, og jeg mener uansett at det finnes bedre arenaer for dette en på lavkarbo.
Jeg synes at hovedfokuset til lavkarbo skal være på kosthold og helse, og så får folk ta det som kommer utenom på privaten.
Det er også etter min mening feil at vi skal sko oss på et slikt underforum når det i utgangspunktet er basert på frivillighet. Det blir litt feil for meg at jeg for eksempel skal tjene penger på å selge ting her, mens jeg samtidig gir HP og Lise mer arbeid.
Alt i alt: Jeg synes egentlig at idéen er veldig god, men at dette ikke er riktig sted for kjøp og salg. Det er hundreogørti feller å vikle seg inn i...
Mvh Silje 
Enig med Silje her... kanskje dette ikke er helt riktige stedet for slikt...
|