Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-12, 13:17   #355
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 56
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Jeg har ikke noen slike erfaringer, men det høres skikkelig skummelt ut! Hva som skjer i hjernen kan du gjerne spørre om

Jeg har gått ned 100 gram denne uken og er fornøyd med det. Egentlig håpte jeg på mer siden jeg har vært flink både med kosthold, trim og fettinntak, men vurderte det slik at det er "etterslep" som jeg vil få mer igjen for neste uke.

Eller, jeg vurderte det slik helt til jeg tryna i fløtegratinerte poteter på en firmafest i går. Og da trynte jeg skikkelig resten av kvelden I tillegg til den lille skeia jeg spiste i utgangspunktet tok jeg en enda større porsjon etterpå. Og ikke nok med det.....jeg presterte å spise enda mer(!) av dem til nattmat!! Som selvfølgelig kom i tillegg til potetgull, cashewnøtter, chilinøtter osv. osv....

Ikke mye stolt av dette, men faktisk litt stolt av at jeg tvinger meg selv til å gå inn her og bekjenne mine synder. Håper det kan bidra til å forhindre en ukelang utskeielse og motivere til å fortsatt stå på.

Fortsatt god helg!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat