Tråd: Et dilemma
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-12, 16:58   #6
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Et dilemma

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Jupp

Det vanskelige blir å ikke kombinere mel og sukker, de hører skummelt sammen.

Lavkalori. Ja, hva er det i grunn? Mange kcal bør man ligge på? Jeg må begynne å tenke nytt merker jeg. Heldigvis bare for en periode.

Ta utgangspunkt i en typisk basalforbrenningskalkulator, finnes flust på nett. Der kan du legge til ca aktivitet i løpet av dagen også, og få opp ca hva kroppen din forbruker.

Lavkalori er etter min mening bare mer karbo og mindre fett, men fett er ikke HELT fraværende i lavkalori heller, det er bare begrensede mengder. Spis de samme gode grønnsakene og proteinkildene du spiser på lavkarbo, begrens fettet til. Ikke fløtesauser i store mengder feks Du kan jo velge litt lettere produkter istedet for å spare litt kalorier om nødvendig - siden det bare er for en kortere periode. (Jeg har doktorgrad i lavkalorislanking, så bare spør )

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat