Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-12, 12:42   #1137
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

De var fantastisk flotte Supera Må innrømme at jeg ble veldig imponert nå altså. Har aldri tenkt på at det går an å lage lamper selv.
Superflink er du

Takk! Det tok 10 minutter å lage da, så det var ikke noe avanserte greier. Man får kjøpt remser med fjær som de har sydd til "bånd" på ebay, og så bare limte jeg dem i tre rader oppover lampene. Alle som er innom kommenterer fjærlampene mine. Og mange av dem som kjører forbi også. Man ser dem godt fra veien. Jeg driver med et annet prosjekt også da. Jeg limer på muffinsformer på en papirlampeskjerm. Planen er at det skal bli "lysekrona" mi over spisebordet. Jeg har limt på 500 muffinsformer så langt, men det var ikke i nærheten av nok, så jeg har bestilt 2000 muffinsformer til.

Og angående å lage lampeskjermer selv, man får kjøpt lampeskjermskjelett på hobbybutikker og så kan man kle det med ønsket stoff. Moren min hadde en periode der hun lagde noen av dem.

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Kan jeg melde meg på denne tråden jeg også?
Har holdt inne til jeg var ferdig med mitt største prosjekt hittil... Øst-Telemarksbunad til datteren min. Hun er konfirmant i år, og siden vi ikke hadde råd til å kjøpe ferdig og jeg hadde lyst til å prøve, ble det hjemmebrodert og faktisk nesten ferdig hjemmemontert også.
Glemte å fotografere veska, men det kan jeg gjøre senere

Er litt stolt av meg selv siden jeg hverken har sydd plattsøm eller montert et eneste klesplagg som passer til noe større enn Barbie noen gang.

Wow! Jeg tror jeg må foreslå det til ei venninne som driver og broderer på bilder og slikt hele tiden. Hvor mange broderte bilder vil man ha på veggen liksom?

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat