Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-12, 16:05   #20
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Vann i kroppen

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Og vips var "Eggedietten" skapt...

Vel - bedre enn mye annet iallfall.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Å, jeg så faktisk noen her inne som prøvde seg på å bare leve på egg i noen uker for en tid tilbake.

Ah, jeg snublet over det på et amerikansk lavkarbo-forum, som et konsept kalt "3 day egg fast". Jeg tror ikke den typen ekstremgreier er sunt/konstruktivt i lengden eller for noen som egentlig ikke har et vannproblem eller noe, så jeg gadd aldri å lage en post her om det, selv om jeg jo har opplevd strålende effekt hva angår vannsamlingene - vil helst ikke være ansvarlig for at noen som "ikke har gått ned noe på toooo uuuukeeeer" skal hive seg over en pur eggdiett helt uten videre. (ikke at man mangler stort om man spiser egg, men... variasjon og matglede og whatnot!)

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat