|
Sv: Vann i kroppen
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Jepp! Men i blant føles det bare som om det ikke er noen grunn også ... (Indre stress? ) Men om jeg skulle ha kuttet ut noe mer enn hva jeg gjør av hva jeg spiser nå, hadde jeg blitt sittende igjen med ganske lite å velge mellom, tror jeg. Jeg tror ikke det finnes noe mer jeg reagerer på som ikke er eliminert alt ... 
Men enig. Om jeg får en sjelden ostebonanza samler jeg ikke bare vann, jeg får utslett/varmeutslett. Herlig.
Yaiks...
Jeg tenker som så at ikke alt stress har en kjent årsak gjennom hva man er klar over at man utsetter seg for. F.eks vil jo allergier eller vanlig infeksjonssykdom som en gryende forkjølelse også være en kroppslig påkjenning.
Mange ukjente XYZ i dette regnestykket her, frykter jeg. Er mamn heldig klarer man å se noen sammenhenger, men veldig mange forblir ukjent. Jeg ser f.eks for min del at det bare skal 1-2 glass med alkoholholdig cider til før at jeg er 1-2kg opp neste da... Men av og til skjer det "uten forklaring" også...