Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-12, 17:13   #13102
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Takk for svaret Supera Men problemet mitt er det alltid går ut på dato før jeg rekker å bruke fløten...

Er det skadelig på noe vis å bruke den laktosefrie da? Jeg har ikke sett en med laktose med god holdbarhet. Er laktose sunt i seg selv?

Laktose sunt? Nei, det er jo et disakkarid. Men det blir ikke sunnere av å være ferdig spaltet til monosakkarid heller. Men skadelig å bruke den laktosefrie tror jeg ikke det er.

Jeg blinkset, det ser ikke ut til at det er langtidsholdbar kremfløte med laktose. Så hvis du sliter med å bruke den opp, så kan du jo enten kjøpe den laktosefrie eller så kan du fryse ned restene i isterningposer? Det pleide jeg å gjøre før lavkarbo. Så hadde jeg alltid en klatt å putte i supper og gryter.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC