Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-12, 18:14   #33
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som ikke trener men likevel går ned

Helt riktig. Om man er overvektig føles alt av fysisk aktivitet som et ork, og man finner all verdens unnskyldninger for å unngå det. Da synes jeg det er bedre å få kostholdet på stell, slik at vekta går nedover. Etter hvert som vekta minker, kommer viljen og overskuddet til å trene helt av seg selv, man får mer energi og overskudd og dette må brukes til noe. Jeg begynte på treningsstudio etter fire måneder på lavkarbo, noe som aldri ville ha vært aktuelt uten. Kjører nå to ganger dobbelttimer pluss en enkel spinningtime i uka, og gleder meg til hver gang. Snakker om forskjell fra i fjor på samme tid!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat