Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-05, 11:29   #324
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Når jeg leser bibelen (kaller den bare for det hehe) nå, så blir jeg mer og mer skremt over kostholdet til folk, inkludert mitt tidligere... :sjokk:
Tenk på alle GRAVIDE som spiser søppel... Jeg gjorde det selv og fikk svangerskapsforgiftning, og kan takke høyere makter for at det gikk så strålende til tross for prematur fødsel osv... Når man spiser slik utsetter man jo fosteret for mutasjoner og u name it...
Ikke rart det er mange fødselsskader, mutasjoner, hyppige spontanaborter osv, med den mengden korn og sukker folk får i seg idag...

Jeg er LIVREDD for å havne på sykehuset igjen i neste svangerskap (lå inne nesten 4 uker sist, 2 uker før fødselen, 10 dager etter) for maten er jo helt RÆVVA! Du kan velge mellom risgrøt/havregrøt eller brødskiver til frokost, lunsj og kvelds, og middagen består stort sett av en haug med poteter, pasta eller ris, med en liten vassen brokkolikvast eller en vassen gulrot, bittelitt saus eller en liten pakke brelett ( ) og et lite stykke fisk eller kjøtt, samt dessert (frukt, yoghurt eller dagens dessert, som ofte er gele eller pudding).