Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-12, 14:57   #27
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Dere som ikke trener men likevel går ned

Du får jo allerede 40 minutters lett mosjon hver dag iom at du går til og fra jobben. Har du muligheten til å ta en omvei, f.eks. 10 minutter ekstra hver vei så er du allerede oppe i 1 times mosjon. Du kan jo også forsøke å få opp tempoet litt hjem fra jobb så du blir andpusten.

Ellers er jo hjemmetrening mulig.
Her har du en samling artikler og hjemmetreningsprogram
Her er også noen tips.
Selv har jeg brukt dette programmet med strikk i en periode nå mens jeg ikke har vært på treningssenteret pga en brukket tå, og syns det har fungert greit.

Om du går ned i vekt uten å trene vet du jo ikke før du har prøvd. Mange klarer det helt fint uten trening, og en del kan faktisk oppleve at vekta stagnerer mens de trener, mens andre igjen må trene for å gå ned. Uansett har kroppen godt av mosjon, så hvis du vil trene og klarer å motivere deg til litt hjemmetrening er det jo helt topp

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat