Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-12, 12:05   #25
Tone-Rose
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Alder: 44
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som ikke trener men likevel går ned

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Det som også er veldig ok om man vil trene hjemme, og har plass til det, er en ellipsemaskin / crosstrainer. Vi har en, den bor i stuen.. først var det meningen den skulle på soverommet eller i kjellerstuen, men nå har vi kapitulert og latt den bli i stuen, og nå er vi vant til det og "ser den ikke mer". Den er hvit, da, så heldigvis ikke så stygg, selv om jeg ikke skal påstå at den er pen heller. Veldig greit å trene på en sånn foran tv'en når barna sover! Denne har vi:

Jepp, en slik en har jeg også (en annen modell).... kjempefin å trene med foran TVn... men man trenger jo ikke inverstere i dyre maskiner for å trene litt hjemme... kan jo kjøpe deg en rockering og ett sett manualer på europris (til 199 kr), så har du jo en fin start Jeg kjøpte meg en bok på Rema1000 om enkle øvelser man kan gjøre hjemme, uten noe særlig med utstyr, du kan sikkert finne noe på nett også om hvordan trene uten dyre maskiner

Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat